top of page

Teamleader Personeelsadministratie

Teamleader Personeelsadministratie | Zeebrugge  #Voltijds #VasteJob

Cewez . Zeebrugge, Vlaanderen, België


Cewez vzw, de werkgeverscentrale (HR) voor de havens van Zeebrugge, Brugge, Oostende en Nieuwpoort die instaat voor de payroll, personeelszaken, bedrijfskledij en veiligheid voor meer dan 2000 havenarbeiders is op zoek naar een Teamleader Personeelsadministratie om het dynamische team te versterken.



Teamleader Personeelsadministratie



Functie


Als Teamleader Personeelsadministratie ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief beheren van alle aspecten van de personeelsadministratie voor de havenarbeiders. Je leidt het team Personeelsadministratie en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen. Je rapporteert aan het Afdelingshoofd Personeelsadministratie.



Verantwoordelijkheden


  • Aansturen, trainen en begeleiden van het team personeelsadministratie, coördineren van taken om een efficiënte uitvoering te waarborgen

  • Beheren van de planning en organisatie van de afdeling

  • Rapporteren over de activiteiten en prestaties van het team en bijwonen van team bijeenkomsten en het opstellen van verslagen

  • Overleg met stakeholders intern en extern (havenarbeiders, vakbonden, werkgevers) over complexe dossiers

  • Je blijft zelf actief betrokken in de uitvoering en ondersteuning van je teamleden bij de verwerking van de personeelsadministratie. Dit omvat o.a. loopbaanwijzigingen, (vervroegd) pensioen, groeps- en hospitalisatieverzekering, registratie en opvolging ziekte, verwerking arbeidsongevallen, toekennen verlofrechten,...

  • Team overschrijdend pro actief meewerken aan optimalisatie van processen

  • Advies geven, vragen van werkgevers en werknemers deskundig beantwoorden Maandelijks op een duidelijke en informatieve wijze onze leden en bedrijven op de hoogte houden van nieuwigheden/aanpassingen via een nieuwsbrief

  • Opzetten en uitvoeren positief aanwezigheidsbeleid


Profiel


  • Minimum bachelor diploma aangevuld met uitgebreide ervaring in een soortgelijke rol

  • Aantoonbare leiderschapsvaardigheden en ervaring in het aansturen van een team

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk

  • Organisatorische vaardigheden en het vermogen om effectief te plannen en prioriteiten te stellen

  • Discreet, administratief nauwkeurig en oog voor detail

  • Kennis van sociale wet- en regelgeving, houdt de vinger aan de pols om nieuwe zaken te implementeren en bestaande processen bij te sturen

  • Klant- en servicegericht




Aanbod


  • Een motiverende gezonde werkgever met aandacht voor het welzijn van de werknemers

  • On-the-job training

  • Doorheen het jaar worden diverse activiteiten georganiseerd (familiedag, sinterklaasfeest, attenties,…)

  • Een fulltime contract (37u) met flexibele werkuren en de mogelijkheid om extra vrije dagen op te bouwen

  • Bovenop jouw loon heb je verschillende extralegale voordelen




Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.lagast@hrconsul.be.






Comments


bottom of page