top of page

Syndicus


Syndicus | Blankenberge #VasteJob

Agence Verburgh. Blankenberge, West-Vlaanderen, België


Agence Verburgh is een dynamisch vastgoedkantoor gelegen op de Zeedijk te Blankenberge. Het familiebedrijf bestaat sinds 1967 en heeft een uitstekende reputatie. Waar de oorspronkelijke activiteiten uitsluitend gericht waren op verkoop en verhuur van appartementen, werden de activiteiten uitgebreid met het beheer van mede-eigendommen. Wat de verkoop betreft heeft het agentschap een steeds wisselende portefeuille aanbiedingen. Ongeveer 75 appartementen zijn beschikbaar voor vakantieverhuur. Als syndicus beheert het agentschap meer dan 100 gebouwen zowel op de Zeedijk

als in het stadsgedeelte.


In het kader van de groei en verdere professionalisering zijn wij op zoek naar een


Syndicus


Functie

Na een grondige interne opleiding maak je deel uit van een dynamisch team professionals. Als syndicus vertegenwoordig je de vereniging van mede-eigenaars. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer van de gemeenschappelijke delen van het gebouw, zoals lift, tuin, centrale hal, dak...


Je hebt een breed scala aan taken. Je staat in voor het financieel, technisch en administratief beheer van (appartements)gebouwen met meerdere eigenaars.


Een greep uit jouw takenpakket:


Het voorbereiden van algemene vergaderingen, het opstellen en distribueren van vergaderverslagen naar alle betrokken partijen, het uitvoeren van genomen beslissingen, het assisteren bij het aanvragen van offertes, het nauwlettend volgen van betalingen en het beheren van de financiële administratie van deze gebouwen. Heeft er een schadegeval

plaatsgevonden, dan zorg je voor de indiening, de opvolging en de verwerking van het schadegeval.


Profiel


• Je hebt een feeling voor cijfers en je bent administratief sterk.

• Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket en leert snel nieuwe programma’s aan.

• Je beschikt over een empathisch vermogen en bouwt een vertrouwensrelatie op met mede-eigenaars en leveranciers.

• Je bent vlot in de omgang en kan een glasheldere communicatie voeren naar interne en externe partijen: mede-eigenaars, leveranciers, collega’s...

• Je detecteert problemen, beantwoordt vragen op een professionele manier en reikt oplossingen aan in verband met het algemene reilen en zeilen in een gebouw.



Aanbod

  • Een boeiende functie met creatieve vrijheid, afwisseling en ruimte voor eigen inbreng

  • Goede begeleiding in een aangename werkomgeving met jong en dynamisch team

  • Vast contract in een groeiend vastgoedkantoor met familiaal karakter, we streven naar een gezonde balans tussen werk en privé

  • Zeer gevarieerd takenpakket waarin sociale contacten en administratie centraal staan

  • Het volgen van opleidingen en bijscholingen

  • Marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen


Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be

bottom of page