Sales Administrator 4/5

ECS2XL



ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak





Functie


Ondersteuning van de Commercial director

  • Contracten en andere documenten intern coördineren, screenen en zorgen voor tijdige ondertekening

  • Administratieve dossiers opmaken: scannen, kopiëren, mailen etc.

  • Excel lijsten structureren, tabellen opmaken, en waar nodig berekeningen maken (deadlines opvolgen, ….)

  • Helpen uitwerken van rapportering

  • Coordinatie en ondersteuning van projectwerk

Ondersteuning van het inside sales en tender team

  • Klantenbestand mee administratief beheren en nauwgezet up-to-date houden, checks op correctheid info in ERP-pakket

  • Certificaten aanvragen aan interne stakeholders (HACCP, …)

  • Bijspringen waar nood is

Je rapporteert aan de Commercial Director


Profiel


  • Opleiding bachelor of gelijkgesteld met ervaring

  • Zeer goede kennis excel en powerpoint

  • Nederlands en Engels: goed geschreven en gesproken, Frans: basis

  • Teamplayer, communicatief

  • Kennis van de transportsector is een plus



Aanbod


  • Persoonlijke groei binnen een internationale en dynamische omgeving

  • Verantwoordelijkheid en betrokkenheid

  • Marktconform salarispakket.



Werkuren


4/5 regime, kantooruren




Solliciteren

|

MAAK KENNIS

MET HRCONSUL