Vandecasteele Brugge


We zijn een waardevolle partner en weg-wijzer voor mensen om (financiële) veiligheid in hun leven, werk en onderneming te integreren.
We adviseren en begeleiden onze klanten persoonlijk en met zorg tijdens de verschillende fases in hun privé -en professionele leven.
Wij geloven in samenwerken, vertrouwen en beschermen wat écht belangrijk is.
Wij zoeken een toegewijde dossierbeheerder om ons hierin te ondersteunen met veel zin om verder met ons mee te groeien.
Draag je graag zorg voor mensen en vind je het zalig om dat te laten doorstralen in alles wat je doet?
Voel je de waarde die je kan bieden door de mensen financiële en administratieve gemoedsrust te geven in hun verzekeringsdossier?
Verlang je om elke dag jezelf te kunnen zijn in je werk?
We willen graag dat je in ons team die dingen kunt doen die voor jou natuurlijk en moeiteloos voelen en waar je heel enthousiast van wordt.
Je belangrijkste taken zijn:
Je bent het aanspreekpunt van onze klanten en behandelt de uiteenlopende vragen telefonisch, via mail of bij een persoonlijke afspraak op kantoor
Je zorgt mee voor een duurzame relatie met onze klanten door een eerlijke, betrokken en kwalitatieve dienstverlening
Je neemt de tijd om écht te luisteren naar wat onze klanten verlangen en nodig hebben, vergelijkt voorwaarden en tarieven van verschillende verzekeringsmaatschappijen en adviseert de klant deskundig en op maat
Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en het beheer van een verzekeringspakket
Je bent de onmisbare schakel voor de klant om moeilijkheden om te buigen in mogelijkheden, je speelt kort op de bal en gaat daadkrachtig te werk in je contact met de verzekeringsmaatschappijen
Je bent de rechterhand van de zaakvoerder en staat in voor waardevolle ondersteuning in de voorbereiding en afhandeling van dossiers
Wie zoeken wij:
Je hebt een vlotte en open persoonlijkheid, veerkrachtig en mensgericht.
Je hebt een PCP-attest, relevante werkervaring is een grote troef en je beschikt over gespecialiseerde verzekeringskennis
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je kan je werk efficiënt en zelfstandig organiseren
Je collegialiteit en hulpvaardigheid zijn een aanwinst voor ons kantoor
Je bent standvastig in je werk én je krijgt energie van afwisselende en uitdagende opdrachten, je schakelt snel in functie van de situatie en kan goed prioriteiten stellen
Je bent leergierig en wilt op de hoogte blijven van het verzekeringsnieuws en de nieuwste ontwikkelingen in de verzekeringssector omdat kennis (zelf)vertrouwen geeft
Je bent doortastend en werkt met oog voor detail
Je kan vlot overweg met de courante softwarepaketten en je hebt inzicht in algemene informaticatoepassingen zoals MS Office
Wat bieden wij:
Je bent van harte welkom in een warm, enthousiast en ondersteunend team
Je komt terecht in een positieve, inspirerende en waarderende werkomgeving met aandacht voor ontwikkeling en groei
Je kan rekenen op interne begeleiding en de nodige opleidingen en bijscholingen om onze kwalitatieve service aan de klanten helemaal waar te maken
Je beschikt over verschillende moderne en digitale tools om je job efficiënt uit te oefenen
Voorkeur voor 4/5 e contract (30 uur/week) voor onbepaalde duur, maar ook 3/5e en voltijds zijn bespreekbaar in het kader van persoonlijke motivatie, ambitie en work/life balance
We zijn flexibel in bepaling van duurtijd van de middagpauze, start -en einduur en vinden het daarbij belangrijk dat de continuïteit van onze dienstverlening verzekerd is
Marktconform loon volgens de competenties, je profiel en de bevlogenheid waarmee je start, aangevuld met een mooi pakket extralegale voordelen
Doorgroeimogelijkheden als je dat wenst volgens je passie, talent en ambitie
Je salarispakket groeit mee met je deskundigheid, ervaring en engagement in ons team
Plaats van tewerkstelling: Ezelstraat 82 te Brugge
Plaats van tewerkstelling:
Ezelstraat 82 te Brugge
Interesse:
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar anje.lagast@hrconsul.be