DBSZ

DBSZ is een atypisch en dynamisch logistiek bedrijf in Brugge dat commerciële en operationele diensten aanbiedt aan vervoerders die een eigen klantenbestand wensen uit te bouwen.
DBSZ is gespecialiseerd in het organiseren van grote volumes transport over de weg van bouwmaterialen, papier tot voedingsmiddelen en afgewerkte materialen.
Eind 2017 zijn we begonnen met een planning van 20 wagens en tegenwoordig gaat het om een kleine 80 wagens waarvoor we voor 5 vaste klanten/transporteurs commerciële en operationele zaken regelen met hun Belgische, Franse, Duitse klanten.
Enkele mijlpalen:
Eind 2018 hebben we een 3de werknemer in dienst genomen en in oktober 2019 reeds een 4de werknemer.
Sinds 1 augustus 2020 zijn we een Belgische vennootschap.
We hebben nu reeds toezegging van onze klanten om te stijgen tot 100 wagens vanaf februari 2021.
Hiervoor zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker om ons team te versterken.
Wil jij je stempel zetten, een dynamische job boordevol afwisseling in een dynamische werkomgeving?’
Functie: Planner / Customer Service / Network Care
Je zal instaan voor het beheer van bepaalde klanten en bepaalde regio’s van onze klanten/vervoerders. Daarnaast mikken wij ook op iemand die in staat is om partnerships met nieuwe accounts op te starten en deze verder uit te bouwen. Tot je pakket behoort oa:
De perfecte opstart en opvolging van nieuwe klanten
Dagelijks telefoon- en mailverkeer op een professionele en klantvriendelijke manier in de taal van de klant
Commerciële opvolging, bijsturing en pro-actieve communicatie met de klant en collega’s
Afhandeling van problemen en terugkoppeling met klant en externe partners, collega’s
Regeling van het transport en aftoetsen van de planning aan de constant veranderende wetgeving inzake internationaal transport.
Vrachten zoeken, optimale combinaties maken
Commerciële acties ondernemen om de planning naar een goede balans te duwen.
Lange termijn visie ontwikkelen die strookt met de wensen van de klant en met de werkwijze van de collega’s
Profiel:
Je bent uitermate klantgericht en streeft er steeds naar het beste resultaat te halen
Je hebt een gezonde dosis aan ondernemerschap
Je bent een teamspeler en wil oplossingsgericht meedenken
Je kan een aantal jaren ervaring voorleggen in de logistieke sector en liefst in een soortgelijke functie. Of je bent een starter/high potential die een vliegende start wil maken en ons van zijn kunnen kan overtuigen.
Je bent positief ingesteld en ziet oplossingen ipv problemen
Je kan vlot overweg met MS Office en je bent in staat om snel nieuwe (plannings) systemen te leren
Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands, Frans en Engels
Aanbod:
Je komt terecht in een team van jonge dynamische collega’s met een passie voor logistiek. We starten samen om 08h15- 08h30 en om 17h00 zit de werkdag erop. Daarnaast neemt iedereen 1 uur pauze over de middag. Indien nodig kan er ook van thuis gewerkt worden. Een gezonde work-life balance voeren wij hoog in het vaandel aangezien dit bijdraagt tot de sfeer en de motivatie binnen het team.
Naast een marktconforme bruto verloning bieden wij een competitief pakket aan met extralegale voordelen, zoals een tankkaart, hospitalisatie verzekering, groepsverzekering en maaltijdcheques van 8 euro.
Je werkt in een 40-uur stelsel waardoor er heel wat verlof is.
Intresse in deze vacature?
Wil je meer informatie?
Contacteer Anje Lagast, Specialst HR & Recruiting Transport & Logistics.
T: 0032 498 110 010