top of page

Onthaalmedewerker Personeelsadministratie

  • HR Consul
  • 18 jul
  • 2 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 22 jul


ree

Onthaalmedewerker Personeelsadministratie | Zeebrugge #Voltijds #VasteJob

CEWEZ • Zeebrugge, Vlaanderen, België


Cewez vzw, de werkgeverscentrale (HR) voor de havens van Zeebrugge, Brugge, Oostende en Nieuwpoort die instaat voor de payroll, personeelszaken, bedrijfskledij en veiligheid voor de havenarbeiders is op zoek naar een Onthaalmedewerker Personeelsadministratie om het dynamische team te versterken.


Onthaalmedewerker Personeelsadministratie


Functie

Ben jij op zoek naar een afwisselende functie waarin jij het eerste aanspreekpunt bent en continu in contact staat met mensen? Voel jij je thuis in een servicegerichte omgeving waar je eveneens administratieve verantwoordelijkheden opneemt?


Als Onthaalmedewerker Personeelsadministratie ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waaronder het:

  • 1ste aanspreekpunt zijn voor de havenarbeiders en werkgevers die havenarbeiders tewerkstellen

  • Opvolgen van de algemene mailbox en het beantwoorden van de inkomende telefoons

  • Verzamelen en beheren van informatie zoals afwezigheden, verzekeringen

  • Uitvoering van de diverse administratieve en logistieke taken, zoals o.a. het aanvullen van kledij, opmaken van attesten, werkgeversverklaringen

  • Onderhouden van een open communicatielijn met collega’s van andere afdelingen, intern en extern


Profiel:

De ideale Onthaalmedewerker Personeelsadministratie:

  • Beschikt over een relevante ervaring in een onthaalfunctie en heeft kennis van de sociale wetgeving of is bereid zich hierin te verdiepen

  • Houdt ervan om in een service- en klantgerichte omgeving te werken waar je ook instaat voor diverse belangrijke administratieve taken

  • Kan vlot overweg met MS Office

  • Is communicatief sterk in het Nederlands

  • Beschrijft zichzelf als een teamplayer, nauwkeurig en stipt


Aanbod:

  • Een motiverende gezonde werkgever met aandacht voor het welzijn van de enthousiaste werknemers. Doorheen het jaar worden diverse activiteiten georganiseerd (familiedag, sinterklaasfeest, weekend met 1 overnachting, attenties,…)

  • Een fulltime vast contract (37u) met werkuren van 8u30-16u30

  • Bovenop jouw loon heb je verschillende extralegale voordelen:

    • performance bonus

    • CAO 90

    • MC 8€ per gewerkte dag

    • Groepsverzekering

    • Hospitalisatieverzekering (inclusief de aansluiting van de gezinsleden)

    • Eindejaarspremie

    • Benefits@work (korting bij diverse bedrijven)



Catch the match met hrconsul.be

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page