Ondersteuningsingenieur voor IT-Toepassingen

ECS

Vacature Logistiek medewerker @ Flanders Road Services

ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak.






Ondersteuningsingenieur voor IT-Toepassingen



Jouw rol & verantwoordelijkheden:


  • Je rapporteert aan de Service Desk coördinator

  • Je bent specialist in de functionaliteiten en het beheer van eindgebruikersapplicaties zoals Teams, SharePoint online en de overige O365 applicaties.

  • Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het functioneel beheer van randapplicaties zoals het Intranet, de Service Desk tool (TOPdesk) maar ook voor wat meer technische software zoals Document Recognition & Robotics Process Automation (RPA - UIPath ) deze producten on-the-job en via interne of externe opleidingen.

  • Je biedt functionele ondersteuning bij het gebruik van deze applicaties, waaronder ook het geven van trainingen of het maken van online trainingsmateriaal valt.

  • Je begrijpt de techniek achter de applicaties en werkt samen met andere technische teams binnen ICT en/of externe leveranciers.

  • Je volgt de ontwikkelingen van de applicaties en bent in staat om in te schatten welke (nieuwe) features van nut kunnen zijn voor ECS.

  • Je signaleert problemen, zorgt voor een oplossing of volgt de voortgang van andere partijen op, hierover communiceer je met de eindgebruikers.

  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor de toegewezen aanvragen.

  • Je volgt onderhoudsplannen/wijzigingen op en stuurt waar nodig de juiste partijen aan en communiceert hierover naar de gebruikers.

  • Je werkt samen met technische collega's van de servicedesk om openstaande incidenten en serviceverzoeken af te handelen.

  • Anderen steunen en helpen zit in je DNA.


Jouw profiel:


De volgende eigenschappen omschrijven jou:


  • Bachelor denkniveau of gelijkwaardig door ervaring

  • Je hebt ervaring met een ITSM standaard (ITIL)

  • Je kunt eenvoudig omgaan met de Microsoft Office producten en O365.

  • Je bent een doorzetter en gaat voor resultaat.

  • Je hebt goede analytische vaardigheden.

  • Je bent een echte teamspeler, maar kan ook autonoom werken.


Ons aanbod:


  • Fulltime contract

  • Interne opleiding on the job

  • Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid.

  • Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving

  • Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen



Interesse in deze vacature?


Ben je geïnteresseerd in deze functie?

Neem dan contact op met anje.lagast@hrconsul.be


Wil je meer informatie?


Contacteer Anje Lagast, Specialst HR & Recruiting Transport & Logistics.

T: 0032 498 110 010

anje.lagast@hrconsul.be

www.hrconsul.be