Ewals Cargo Care

Zoek je een job bij een ambitieus familiebedrijf in de logistieke sector. Dan bieden wij je de kans om deze van A-Z te leren. Ter versterking van ons team op de afdeling Customer Service, locatie Zeebrugge, zijn wij op zoek naar een Medewerker Customer Service.

Doel van de functie
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.
Functie
Het aannemen en begeleiden van transportopdrachten van klanten.
Het beoordelen van opdrachten op haalbaarheid, prijs e.d.
Orderregistratie – volledige verwerking in computersysteem (accepteren, trippen grens en ferry afhankelijk van de operationele set-up.
Problemen, niet gekende afspraken signaleren aan de supervisor.
Het verstrekken van gedetailleerde info aan collega’s intern en buitenkantoren.
Rapportering aan Supervisor Customer Service.
Naleven van met klanten gemaakte afspraken/feedback geven aan klant en sales/sites/ops/buitenkantoren.
Opvolging verloop transport.
Zorgdragen voor een perfecte start en opvolging van nieuwe klanten.
Registreren, opvolgen en verbeteren van de performance.
Communiceren met klanten en registreren van klantenklachten.
Profiel
Opleiding: Ervaring in de logistieke sector of logistieke opleiding is een pluspunt.
Talenkennis: zeer goede kennis van Nederlands, Engels en Frans. Kennis van Duits en Spaans is een troef.
Goede kennis van MS office, kennis van navision, rij- en rusttijden, geografische kennis, CMR condities en marktprijzen is een pluspunt
Ervaring: in soortgelijke functie is een troef / opleiding van enkele maanden en ingroeiperiode van 1 jaar
Je bent bereid in ploeg te werken van 7-15 u / van 11-19 u
Administratief en communicatief sterk – oog voor detail/nauwkeurig
Wij bieden
Een afwisselend, breed takenpakket
Een professionele werkomgeving waarin continue naar vernieuwing wordt gestreefd
Een doorgedreven interne opleiding en begeleiding op de werkplek