Zeebrugge, Vlaanderen, België
Onze klant, een grote speler in de transportwereld, zoekt een enthousiaste collega voor de afdeling Customer Service. Je komt terecht in een familiale omgeving waar het nemen van initiatief wordt geapprecieerd. Streef je naar de hoogste klantentevredenheid? Ben je sterk communicatief in verschillende talen (N/E)? Dan bieden wij je de kans om de job van A-Z te leren.
Medewerker Customer Service
Functie
Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs etc.
Je registreert de opdrachten, en staat in voor de volledige administratieve verwerking.
Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega’s intern/extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen/problemen.
Je staat in voor de registratie van klachten, wachturen, douaneformaliteiten, etc.
Profiel:
Ervaring in de logistieke sector of logistieke opleiding is een pluspunt.
Talenkennis: zeer goede kennis van Nederlands en Engels.
Goede kennis van MS office.
Ervaring: in soortgelijke functie is een troef / opleiding van enkele maanden en ingroeiperiode van 1 jaar.
Je bent bereid in ploeg te werken van 7-15 u / van 11-19 u.
Administratief en communicatief sterk – oog voor detail/nauwkeurig.
Aanbod:
Een aangename en dynamische werksfeer in een jong, gedreven en hecht team.
Een afwisselende job met ruimte voor eigen inbreng en initiatief.
Opleiding on-the-job met aandacht voor jouw kwaliteiten en capaciteiten via een gepersonaliseerd opleidingsschema.
Professionele werkomgeving waar het continu streven naar vernieuwing en kritisch denken centraal wordt gesteld.
Mooi verloningspakket in lijn van ervaring en/of individuele groei.
Stel je kandidaat voor deze uitdaging!
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar anje.lagast@be.ewals.com
Comments