Logistics Officer
- HR Consul
- 29 apr
- 2 minuten om te lezen

Zeebrugge, Vlaanderen, België
Logistics Officer
Ben jij nauwkeurig, georganiseerd en geniet je van het oplossen van problemen?
Krijg je energie van een bruisende werkomgeving en wil je bijdragen aan efficiënte magazijnoperaties?
Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!
Jouw rol & verantwoordelijkheden
Jij bent verantwoordelijk voor het verwerken van de goederen die in het magazijn zijn opgeslagen
Jij weet perfect wat de klanten wensen en kan hier ook op inspelen. De orders van de klanten ga je op een efficiënte manier gaan
samenstellen, voorbereiden en intrigeren in het systeem
Jij stelt consolidatie orders samen om efficiëntie te verhogen en kosten te besparen door kleinere orders te combineren tot één
grotere zending
Jij beschikt over een echte vinger aan de pols mentaliteit, waardoor je bij een voorraadtekort dit analyseert en proactief
communiceert naar de klant
Jij bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking en het plaatsen van bestellingen om de voorraad op peil te houden
Communicatie met klanten en relevante diensten geeft jou veel energie
Je bent het aanspreekpunt voor niet-conforme lossingen, stelt klachtenbestanden op, stuurt deze door naar leveranciers, rekent
kosten door en onderzoekt openstaande arrivals
Ook de complexere orders, zoals inkomende EAD’s (alcohol), schrikken jou niet af. Jij accepteert en volgt deze nauwkeurig op
Je doet de administratieve verwerking van zowel beschadigde als inactieve pallets. Je beschikt dus over een goede portie
administratieve skills
Jouw profiel
In de eerste plaats ben je enthousiast om bij te leren en je handen uit de mouwen te steken
Je fungeert op bachelor denkniveau of staat al sterk in je schoenen door ervaring
De Nederlandse en Engelse taal kent voor jou geen geheimen
Je bent zeer communicatief en vindt het prettig om met verschillende stakeholders in gesprek te gaan
Je werkt efficiënt en nauwkeurig, altijd met als doel om de gewenste resultaten te behalen. Daarnaast slaag je erin om steeds de
juiste prioriteiten te stellen
Ten slotte beschik je over een goede kennis van het Office-pakket
Uurrooster
Wisselend uurrooster tussen 8u en 17u36
Back-up regeling (via thuiswerk) optioneel en te bespreken na de inwerkperiode (ofwel zaterdag ofwel zondag van 7u-11u)
Ons aanbod
Fulltime contract
Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid
Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving
Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen
Wil je samen uitblinken?
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be
Comments