IT Service Desk & Digital Solutions Manager
- HR Consul
- 7 mei
- 2 minuten om te lezen

Zeebrugge, Vlaanderen, België
IT Service Desk & Digital Solutions Manager
Ben je klaar om je carrière naar een hoger niveau te tillen?
Bij ECS krijg je de kans om deel uit te maken van een innovatief en dynamisch IT-team. Als IT Service Desk & Digital Solutions Manager geef je leiding aan een toegewijd team van professionals om uitmuntendheid in IT-services en digitale oplossingen te stimuleren. Je werkt in een team van 8 IT-professionals binnen het grotere IT-team van ongeveer 45 medewerkers - om te zorgen voor de naadloze werking van de moderne werkplek, de servicedesk en de succesvolle implementatie en het onderhoud van innovatieve digitale oplossingen. Je houdt toezicht op belangrijke projecten zoals Teams-telefonie, CRM en gecentraliseerd documentbeheer, terwijl je de voordelen van AI benut om onze IT-mogelijkheden te verbeteren.
Jouw rol & verantwoordelijkheden
Leiderschap en management: Leiding en mentor zijn van een team van 5 servicemedewerkers en 3 Digitale Projectanalisten. Stimuleren van een op samenwerking en groei gerichte omgeving
Service Desk-toezicht: Zorgen voor efficiënte afhandeling van 1e en 2e lijn support calls, en beheren van werkplek, vergaderruimte IT-infrastructuur, bezoekers registratiesystemen, etc. Meten van gebruikers tevredenheid en ervoor zorgen
dat gebruikers goed geïnformeerd zijn en hun tools kunnen gebruiken om de efficiëntie te maximaliseren
Beheer van digitale oplossingen: Toezicht houden op het onderhoud en de verbetering van digitale oplossingen, waaronder moderne werkplek-apps, hyper-automatiseringstools en line-of-business applicaties
Projectbeheer: Aansturen van IT-projecten, zorgen voor tijdige levering binnen budget en afstemming op bedrijfsdoelen. Taken prioriteren en resources effectief beheren
Klanttevredenheid: Voorstaan van een klantgerichte aanpak, ervoor zorgen dat snel en effectief wordt voldaan aan de behoeften van interne gebruikers
Strategische visie: Ontwikkelen en implementeren van strategieën voor komende projecten, zoals het opzetten van een centraal Document Management Platform en de implementatie van CRM met een prijsberekening op maat, waarbij de voordelen van digitale tools worden gemaximaliseerd
Samenwerking: Werk nauw samen met het grotere IT-team (50+ leden) en maak integraal deel uit van het IT managementteam
Budget- en leveranciers beheer: Beheer het budget van de subafdeling en houd toezicht op het leveranciers- en contract beheer om kosteneffectieve en efficiënte activiteiten te garanderen
Jouw profiel
Iemand die energie krijgt van een pragmatische, oplossingsgerichte en efficiënte aanpak
Een teamspeler die graag inspireert en geïnspireerd wordt
Een doener die de status quo durft uit te dagen en streeft naar betrouwbare en toekomstgerichte software oplossingen
Aantoonbare ervaring in IT management, met een sterke staat van dienst in het leiden van teams, managen van projecten en eigenaar zijn van een budget
Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden, met het vermogen om teamleden te coachen, te ontwikkelen en samenwerking tussen teams te cultiveren
Sterke probleemoplossende vaardigheden en een proactieve benadering van het identificeren en aanpakken van problemen
Ervaring met moderne werkplek toepassingen, hyper-automatiseringstools en line-of-business-toepassingen en een visie op het gebruik van technologie om bedrijfsresultaten te verbeteren
Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift, Frans is een troef
Ons aanbod
Fulltime contract
Opleiding on the job intern & extern
Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid
Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving
Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen
Stel je kandidaat voor deze uitdaging!
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be
Comments