top of page

Facility Officer


Facility Officer | ECS European Containers Ltd #Voltijds #VasteJob

Zeebrugge, Vlaanderen, België


Streef jij naar een dynamische en gevarieerde werkomgeving waar geen dag hetzelfde is? Wij zoeken een gedreven teamspeler die het departement Facility wil versterken. Dit veelzijdige takenpakket omvat niet alleen boeiende administratieve verantwoordelijkheden, maar vraagt ook om een praktische aanpak en een 'handen-uit-de-mouwen' mentaliteit. Als onderdeel van ons team zal je een sleutelrol spelen bij het ondersteunen van alle Belgische sites.


Facility Officer



Jouw rol & verantwoordelijkheden

Je ondersteunt de afdeling facility bij volgende zaken:


Eerstelijnsupport

  • Je beheert de eerstelijnstickets o Je zoekt gericht mee naar de juiste oplossing

  • Je draagt bij aan een goede administratieve flow van het Facility-departement

Security

  • Je staat mee in voor het badge & sleutelbeheer i.k.v. toegangscontrole

  • Je analyseert camerabeelden op vraag van de business

  • Afvalbeheer

  • Je coördineert de afvalophalingen op afroep, beheert de bioboxen, plaatst de bestellingen en bent het eerste aanspreekpunt in geval van problemen Bestellingen

  • Je vraagt offertes aan en volgt deze nauwkeurig op

  • Je staat in voor zowel het bestellen van kantoormeubilair als de distributie en stockbeheer ervan

Cleaning

  • Je analyseert de noden, stuurt de externe en interne cleaning diensten aan en verzorgt de volledige administratieve verwerking (bestellingen, controle facturen...)

  • Je doet op regelmatige basis rondgangen in de magazijnen en burelen om de kwaliteit te monitoren

Bedrijfsevents

  • In samenwerking met de verschillende interne diensten lever je support bij de organisatie van de bedrijfsevenementen (klaarzetten,meubilair, verwarming...)

  • Bedrijswagenbeheer

  • Je ondersteunt de facility manager met de praktische zaken in het beheer van het wagenpark zoals onderhoud, het wisselen van de banden, regelen van het onderhoud...

  • Je zorgt voor de administratieve opvolging van de bedrijfswagens (keuring, beheer, poolwagens, verzekeringsdocumenten)

  • Beheer werkkledij

  • Je vraagt offertes op, plaatst de bestellingen en controleert de facturen

  • Je bent hét aanspreekpunt voor alle werkkledij gerelateerde vragen en bent verantwoordelijk voor de verdeling ervan over de verschillende sites

  • Je doet de stockcontroles en rapporteert op regelmatige basis aan HR en QESH over de status van de werkkledij


Profiel


  • Bachelor denkniveau of gelijkgesteld met ervaring

  • Aantoonbare werkervaring binnen transport

  • Geografische kennis van UK is een plus

  • NL en En: goed gesproken en geschreven

  • Communicatief

  • Organisatietalent

  • Prioriteiten kunnen stellen


Aanbod


  • Fulltime contract

  • Opleiding on the job intern & extern

  • Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid.

  • Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving

  • Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen.


Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be



bottom of page