Zeebrugge, Vlaanderen, België
Streef jij naar een dynamische en gevarieerde werkomgeving waar geen dag hetzelfde is? Wij zoeken een gedreven teamspeler die het departement Facility wil versterken. Dit veelzijdige takenpakket omvat niet alleen boeiende administratieve verantwoordelijkheden, maar vraagt ook om een praktische aanpak en een 'handen-uit-de-mouwen' mentaliteit. Als onderdeel van ons team zal je een sleutelrol spelen bij het ondersteunen van alle Belgische sites.
Facility Officer
Jouw rol & verantwoordelijkheden
Je ondersteunt de afdeling facility bij volgende zaken:
Eerstelijnsupport
Je beheert de eerstelijnstickets o Je zoekt gericht mee naar de juiste oplossing
Je draagt bij aan een goede administratieve flow van het Facility-departement
Security
Je staat mee in voor het badge & sleutelbeheer i.k.v. toegangscontrole
Je analyseert camerabeelden op vraag van de business
Afvalbeheer
Je coördineert de afvalophalingen op afroep, beheert de bioboxen, plaatst de bestellingen en bent het eerste aanspreekpunt in geval van problemen Bestellingen
Je vraagt offertes aan en volgt deze nauwkeurig op
Je staat in voor zowel het bestellen van kantoormeubilair als de distributie en stockbeheer ervan
Cleaning
Je analyseert de noden, stuurt de externe en interne cleaning diensten aan en verzorgt de volledige administratieve verwerking (bestellingen, controle facturen...)
Je doet op regelmatige basis rondgangen in de magazijnen en burelen om de kwaliteit te monitoren
Bedrijfsevents
In samenwerking met de verschillende interne diensten lever je support bij de organisatie van de bedrijfsevenementen (klaarzetten,meubilair, verwarming...)
Bedrijswagenbeheer
Je ondersteunt de facility manager met de praktische zaken in het beheer van het wagenpark zoals onderhoud, het wisselen van de banden, regelen van het onderhoud...
Je zorgt voor de administratieve opvolging van de bedrijfswagens (keuring, beheer, poolwagens, verzekeringsdocumenten)
Beheer werkkledij
Je vraagt offertes op, plaatst de bestellingen en controleert de facturen
Je bent hét aanspreekpunt voor alle werkkledij gerelateerde vragen en bent verantwoordelijk voor de verdeling ervan over de verschillende sites
Je doet de stockcontroles en rapporteert op regelmatige basis aan HR en QESH over de status van de werkkledij
Profiel
Bachelor denkniveau of gelijkgesteld met ervaring
Aantoonbare werkervaring binnen transport
Geografische kennis van UK is een plus
NL en En: goed gesproken en geschreven
Communicatief
Organisatietalent
Prioriteiten kunnen stellen
Aanbod
Fulltime contract
Opleiding on the job intern & extern
Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid.
Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving
Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen.
Stel je kandidaat voor deze uitdaging!
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be
Comments