BNL-informatics

Voor onze klant, BNL-informatics, zijn we vanuit HR Consul op zoek naar een externe level 2 support medewerker. De externe medewerker zal werken in de hoogtechnologische en boeiende werkomgeving van onze internationale klant, gesitueerd in Gent.

Omschrijving van de taken
Je maakt deel uit van het Level 2 Support team binnen de WPI organisatie (Werkplek Infrastructuur). Dit team is verantwoordelijk voor het ondersteunen van o.a. Office365, Skype for Business, Cloud PBX, Mobile Device Management, Mobile Application Management.
De medewerker zal worden ingezet voor alle taken binnen de cel L2S (“Level 2 Support”)
Ondersteuning in het in beheer brengen van alle mobile devices (tablets, smartphones, …)
Support van eindgebruikers in het Office365-domein, en algemeen met mobile devices
Standaardisatie van de devices, i.s.m.; de subject matter specialists in de afdelingen, via interne cataloog en afspraken met leveranciers
Documenteren van werkmethoden in werkvoorschriften
Communiceren met betrokken partijen (IT, business, eindgebruiker, leveranciers)
Rapporteren naar de leiding : aantal devices, aantal applicaties, gebruik Skype, …
Als lid van het team zal je ook deelnemen aan een wachtdienst ( +- 5 weken / jaar ) .
Technisch profiel
Minimum 5 jaar ervaring in IT
Basis kennis Windows (Windows 7, Windows 10)
Goede kennis Office 365
Goede kennis OneDrive, SharePoint online, Exchange online, RMS, MFA, OneNote
Goede kennis van Skype for Business
Goede kennis van Mobile Device Management principes
Goede kennis van Mobile Application Management principes
Automatismen kunnen opzetten (PowerShell / VBScript)
Pluspunten
Ervaring in een gelijkaardige functie
Kennis van Intune
Kennis SCCM
Kennis WAAD (Windows Azure Active Directory)
Sociaal profiel
Punctueel
Klantgericht
Communicatieve teamspeler
Kan zelfstandig werken met eindverantwoordelijkheid
Zeer goede kennis van het Nederlands, basiskennis van Engels en Frans