Customer Service Transport

ECS2XL



ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak





Op de afdeling Customer Service behandel je dagelijks transportopdrachten en volg je op dat deze goed worden uitgevoerd. Je boekt orders in het eigen softwaresysteem. Je meldt pro-actief problemen, vertragingen.. aan de klant. Je volgt nauwkeurig binnenkomende dossiers op en werkt deze af, van laden, tot verschepen, tot lossen. Je overlegt regelmatig met collega’s van andere afdelingen en vestigingen.



Profiel


  • Een bachelor diploma en/of hebt reeds een mooie ervaring opgedaan op Customer Service in de logistieke sector

  • Nederlands, Frans en Engels: goed geschreven en gesproken

  • Communicatief, assertief en een teamplayer

  • Je slaagt erin te anticiperen en kan prioriteiten stellen



Aanbod


  • Persoonlijke groei binnen een internationale en dynamische omgeving

  • Een functie met verantwoordelijkheid en betrokkenheid

  • Een marktconform salarispakket


Is je interesse gewekt?


Mail je CV naar anje.lagast@hrconsul.be of bel voor meer info

Anje Lagast, Specialist HR & recruiting Transport & Logistics: 00 32 498 110 010




Solliciteren

|

MAAK KENNIS

MET HRCONSUL