ECS2XL

ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak

Op de afdeling Customer Service behandel je dagelijks transportopdrachten en volg je op dat deze goed worden uitgevoerd. Je boekt orders in het eigen softwaresysteem. Je meldt pro-actief problemen, vertragingen.. aan de klant. Je volgt nauwkeurig binnenkomende dossiers op en werkt deze af, van laden, tot verschepen, tot lossen. Je overlegt regelmatig met collega’s van andere afdelingen en vestigingen.
Profiel
Een bachelor diploma en/of hebt reeds een mooie ervaring opgedaan op Customer Service in de logistieke sector
Nederlands, Frans en Engels: goed geschreven en gesproken
Communicatief, assertief en een teamplayer
Je slaagt erin te anticiperen en kan prioriteiten stellen
Aanbod
Persoonlijke groei binnen een internationale en dynamische omgeving
Een functie met verantwoordelijkheid en betrokkenheid
Een marktconform salarispakket
Is je interesse gewekt?
Mail je CV naar anje.lagast@hrconsul.be of bel voor meer info
Anje Lagast, Specialist HR & recruiting Transport & Logistics: 00 32 498 110 010