Zeebrugge, Vlaanderen, België
ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht.
ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak.
Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een medewerker Customer Service voor de Europese markt
Customer Service (Key Accountmanagement)
Functie
Volledige begeleiding van grote accounts: Van A tot Z, zorg jij voor een uitstekende service
Dagelijks opvolging van transportopdrachten: Jij bent de spil in ons logistieke proces
Proactieve communicatie: Meld problemen of vertragingen tijdig aan de klant, zodat zij steeds goed geïnformeerd zijn
Creatieve probleemoplossing: Denk mee met de klant en bied kostenefficiënte oplossingen aan
Onderhandelen over extra kosten: Zorg voor maximale recuperatie en onderhandel over eventuele extra kosten
Werkuren:
Je werkt in een wisselend uurrooster tussen 8u en 18u
Profiel:
Je beschikt over onderstaande kwaliteiten:
Bachelor of gelijkgesteld met ervaring
Enkele jaren ervaring in customer service of de logistieke sector
Vloeiende kennis van Nederlands en Engels; kennis van Frans en Duits is een plus
Sterke communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden
Je bent een echte teamplayer, geen hokjesdenker. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende accounts
Assertief
Ons aanbod:
Fulltime contract
Interne opleiding on the job
Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid
Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving
Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen
Wil je samen uitblinken?
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be
留言