Customer Service (Key Accountmanagement)
- HR Consul
- 16 uur geleden
- 1 minuten om te lezen

Customer Service (Key Accountmanagement) | ECS European Containers Ltd
Zeebrugge, Vlaanderen, België
Word de schakel tussen klant en succes!
Zonder klanten, geen onderneming. Met jouw creativiteit en oplossingsgericht denken, zorg je ervoor dat onze klanten zich verbonden voelen met onze onderneming.
Functie
Volledige begeleiding van grote accounts: Van A tot Z, zorg jij voor een uitstekende service
Dagelijks opvolging van transportopdrachten: Jij bent de spil in ons logistieke proces
Proactieve communicatie: Meld problemen of vertragingen tijdig aan de klant, zodat zij steeds goed geïnformeerd zijn
Creatieve probleemoplossing: Denk mee met de klant en bied kostenefficiënte oplossingen aan
Onderhandelen over extra kosten: Zorg voor maximale recuperatie en onderhandel over eventuele extra kosten
Profiel
Bachelor of gelijkgesteld met ervaring
Enkele jaren ervaring in customer service of de logistieke sector
Vloeiende kennis van Nederlands en Engels; kennis van Frans en Duits is een plus
Sterke communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden
Je bent een echte teamplayer, geen hokjesdenker. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende accounts
Je bent assertief
Aanbod
• Fulltime contract
• Interne opleiding on the job
• Je krijgt verantwoordelijkheden en betrokkenheid
• Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale dynamische omgeving
• Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen
Stel je kandidaat voor deze uitdaging!
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be
Comments