top of page

Customer Service (Key Accountmanagement)

  • HR Consul
  • 16 uur geleden
  • 1 minuten om te lezen

Customer Service (Key Accountmanagement) | ECS European Containers Ltd

Zeebrugge, Vlaanderen, België


Word de schakel tussen klant en succes!

Zonder klanten, geen onderneming. Met jouw creativiteit en oplossingsgericht denken, zorg je ervoor dat onze klanten zich verbonden voelen met onze onderneming.


Functie


  • Volledige begeleiding van grote accounts: Van A tot Z, zorg jij voor een uitstekende service

  • Dagelijks opvolging van transportopdrachten: Jij bent de spil in ons logistieke proces

  • Proactieve communicatie: Meld problemen of vertragingen tijdig aan de klant, zodat zij steeds goed geïnformeerd zijn

  • Creatieve probleemoplossing: Denk mee met de klant en bied kostenefficiënte oplossingen aan

  • Onderhandelen over extra kosten: Zorg voor maximale recuperatie en onderhandel over eventuele extra kosten


Profiel


  • Bachelor of gelijkgesteld met ervaring

  • Enkele jaren ervaring in customer service of de logistieke sector

  • Vloeiende kennis van Nederlands en Engels; kennis van Frans en Duits is een plus

  • Sterke communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden

  • Je bent een echte teamplayer, geen hokjesdenker. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende accounts

  • Je bent assertief


Aanbod


Fulltime contract

• Interne opleiding on the job

• Je krijgt verantwoordelijkheden en betrokkenheid

• Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale dynamische omgeving

• Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen



Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be

Comments


bottom of page