Customer Service (Italiaanse markt)

ECS2XL


ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak.






Functie:

  • Je staat in voor de dagelijkse behandeling en opvolging van transportopdrachten.

  • Proactief meld je problemen/vertragingen/.. aan de klant.

  • Je denkt creatief en kostenefficiënt mee met de klant om problemen op te lossen.

  • Je behandelt extra kosten en recupereert deze waar mogelijk.

  • Je werkt graag samen in een hecht team


Profiel:


  • Je genoot een bachelor opleiding en/of hebt een uitgebreide ervaring in customer service of in de logistieke sector.

  • Je geschreven en gesproken kennis van Italiaans en Engels is goed.

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent sterk in onderhandelen.

  • Je bent op een gepaste manier assertief.

  • Je kan goed overweg met MS Office toepassingen.


Aanbod:


  • We bieden je de kans om persoonlijk te groeien binnen een internationale en dynamische omgeving.

  • Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid. Je salaris is marktconform.


Werkuren:


Je bent bereid te werken in dagelijks wisselend uurrooster tussen 8u en 18u.



Heb je interesse in deze vacature?

  • CV : anje.lagast@hrconsul.be

  • Meer info? Anje Lagast, Specialist HR & recruiting Transport & Logistics: 00 32 498110 010

|

MAAK KENNIS

MET HRCONSUL