top of page

Customer Service Europese markt



Customer Service Europese markt #Voltijds #Vastejob

Zeebrugge, Vlaanderen, België


ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte

aanpak.


Customer Service Europese markt


Jouw rol & verantwoordelijkheden:


  • Dagelijks behandelen en opvolgen van transportopdrachten

  • Pro-actief melden van problemen, vertragingen, etc. aan de klant

  • Creatief en kostenefficiënt meedenken met de klant om problemen op te lossen

  • Extra kosten behandelen en indien mogelijk recupereren

  • Samenwerken in team


Werkuren

Je werkt in een wisselend uurrooster tussen 8u en 18u


Jouw profiel:

Je beschikt over onderstaande kwaliteiten:


  • Bachelor of gelijkgesteld met ervaring

  • Enkele jaren ervaring in customerservice of in de logistieke sector

  • NL en EN: geschreven en gesproken. Kennis van het Frans is een plus

  • Communicatieve vaardigheden en kunnen onderhandelen

  • Assertief zijn

  • Je bent een teamplayer

  • Kan werken met MS Office



Ons aanbod:

  • Fulltime contract

  • Interne opleiding op de job

  • Persoonlijke groei binnen een internationale en dynamische omgeving

  • Verantwoordelijkheid en betrokkenheid

  • Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen


Klaar voor een boeiende job? Solliciteer dan nu!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be

Comments


bottom of page