ICTS

Corporate Affairs Manager | Zeebrugge #VasteJob
ICTS . Zeebrugge, Vlaanderen, België
ICTS Group is de one-stop service partner gespecialiseerd in de verhuur en fleetmaintenance van trailers. Wij bieden transportbedrijven een totaalpakket aan om in te
spelen op hun actuele behoeften. Met ondertussen meer dan 100 werknemers
verspreid over de Benelux, Polen, Rusland, Turkije en Portugal die 24/7 klaar staan
om onze klanten te bedienen.
Corporate Affairs Manager
Functieomschrijving:
Je draagt eindverantwoordelijkheid voor alle ‘legal’- en kwaliteitsgerelateerde issues binnen de groep
Je staat in voor interne audits, compliance en corporate governance
Je vertegenwoordigt de groep bij stakeholders, havens en overheidsinstanties
Je assisteert de directie bij overnames en de aan- en verkopen van vastgoed
Je adviseert de directie bij alle lopende ‘legal’ dossiers en zorgt ervoor dat alles volgens de geldende regelgeving verloopt
Je geeft de directie juridisch advies inzake overeenkomsten en geschillen
Je werkt dossiers zo efficiënt mogelijk af
Je analyseert de huidige assets en stuurt bij waar nodig op vlak van kwaliteit, omgevingsmanagement, verzekering, preventie en compliance
Je onderzoekt bij projecten/aankopen proactief of de groep recht heeft op subsidies
Je staat in voor het beheer van de gebouwen en alle toebehoren hierbij alsook de gronden, aanvragen en beheert alle wettelijke attesten
Je beheert de verzekeringen van de totale groep van A tot Z, je staat in voor de afhandeling van schadegevallen
Je analyseert het huidige verzekeringspakket en onderhandelt met de verzekeringsmakelaar
Je zorgt voor een optimale en volledige dekking van alle assets van de groep
Je werkt voornamelijk in de Benelux, maar ook de bedrijven in Polen, Rusland en het Verenigd Koninkrijk vallen onder je bevoegdheid
Profiel:
Je beschikt bij voorkeur over een juridische opleiding (Master in de Rechten) en/of je hebt relevante werkervaring
Je bent ambitieus, enthousiast en bereid om carrière te maken als ambassadeur van onze groep.
Je beheerst de communicatieve skills om zowel intern als met externe partners te onderhandelen
Aanbod en voordelen:
Startsalaris naargelang jouw ervaring, opleiding en motivatie
Extralegale voordelen zoals bedrijfswagen, maaltijdcheques, ecocheques, smartphone, laptop, hospitalisatieverzekering, eindejaarsgeschenk en bedrijfsactiviteiten
De mogelijkheid om jezelf volledig te ontplooien in een internationale context
Wij bieden doorgroeimogelijkheden aan en het volgen van interne/externe opleidingen wordt gestimuleerd
Je komt terecht in een hands-on werkomgeving die continue vooruit denkt, een bedrijf in volle expansie
Stel je kandidaat voor deze uitdaging!
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar anje.lagast@hrconsul.be