top of page

Communication and PR Officer



Communication and PR Officer | APZI #Vastejob

Zeebrugge, Vlaanderen, België


APZI (Association Port of Zeebrugge Interests) is de vereniging van de privésector in de haven van Zeebrugge. Deze vereniging, opgericht in 1973, heeft de vorm van een vzw. APZI vervult in de havengemeenschap een dubbele opdracht: de belangenbehartiging van de Zeebrugse privésector en de algemene havenpromotie.

Zowat 170 Zeebrugse havenbedrijven zijn aangesloten bij APZI: goederenbehandelaars, rederijen en scheepsagenturen, expediteurs, transportbedrijven (weg, spoor en binnenvaart) en bedrijven die haven gebonden activiteiten uitoefenen

(handel, industrie, diensten).


APZI treedt op als de vertegenwoordiger en spreekbuis van de Zeebrugse private havensector. Sinds 2014 is er een structurele samenwerking met Voka West-Vlaanderen.


Communication and PR Officer


Functieomschrijving:

Als Communication and PR Officer sta je in voor een verscheidenheid van taken. Enerzijds ben je als Eventmanager verantwoordelijk voor het organiseren en opzetten van diverse events, anderzijds ben je ook verantwoordelijk voor een pakket administratieve taken. Kortom, een zeer afwisselende en boeiende job waarbij je de vrijheid krijgt om je

creativiteit de vrije loop te laten gaan.


We zoeken iemand die al bepaalde competenties heeft en het potentieel en enthousiasme heeft om deze nog verder te ontwikkelen.


Tot je takenpakket behoort o.a.:

  • Het organiseren van events, alles in goede banen leiden en aanwezig zijn op deze events

  • Opstellen en verspreiden van persberichten en nieuwsbrieven

  • Het beheren van de website en sociale media kanalen - oa LinkedIn, promofilmpjes maken

  • Ledenbeheer: verwerking van aanvragen en up-to-date houden van de CRM-database

  • Administratieve ondersteuning bieden: voorbereiding van vergaderingen, notuleren,...

  • Assisteren in de dienstverlening die APZI aanbiedt aan de leden: oa registratie van Alfapass, Havenbus,..


Profiel:

  • Je bent in het bezit van een diploma en/of een achtergrond in communicatie / eventmanagement of je hebt relevante ervaring opgebouwd

  • Je communiceert op een vlotte en dynamische manier

  • Je weet van aanpakken, en durft initiatief te nemen

  • Je beschikt over organisatietalent en verantwoordelijkheidszin

  • Je bent een krak in organisatie, werkt graag gestructureerd en vindt het fijn om administratief werk tot in de puntjes uit te voeren

  • Je bent een geboren organisator die elk event tot in de puntjes voorbereidt


Aanbod:

  • Mooi verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen

  • Een gevarieerde en uitdagende functie met veel autonomie en ruimte voor initiatief

  • Opleiding en begeleiding door een gemotiveerd team met oog voor een gezonde work-lifebalans

  • Voltijds of 4/5 tewerkstelling



Klaar voor een boeiende job binnen het havengebeuren? Solliciteer dan nu!

Stuur je CV + korte motivatiebrief naar anje.lagast@hrconsul.be

Comments


bottom of page