top of page

Bediende Administratief Logistieke Planning


Bediende Administratief Logistieke Planning | ICO Terminals #Voltijds #VasteJob

Zeebrugge, Vlaanderen, België


ICO bedient een uitgebreid netwerk van diepzeerederijen die wereldwijd een waaier aan bestemmingen van en naar alle continenten aandoen. Onze terminals in Zeebrugge en Antwerpen zijn een belangrijke draaischijf voor roll-on/roll-off goederenbehandeling, met vlotte verbindingen van en naar alle continenten alsook met distributie binnen Europa.


Dankzij dit uitgestrekte netwerk biedt ICO vooral de automobielindustrie een sterk hub en spoke concept. ICO bekleedt daarmee een unieke positie in Europa. Bovendien liggen beide locaties heel centraal en genieten klanten zo nog meer van een service op maat.


Bediende Administratief Logistieke Planning


Functie


Je volgt de logistieke flow op van de VPC activiteiten. Je stuurt de logistieke flow in de verschillende afdelingen aan teneinde klant afspraken gehaald worden en communiceert pro-actief met de Customer Service Experts. Verder assisteer je mee in de administratie en opvolging van schade bestekken, geef je de werkuren tikkingen in en geef je de dagelijkse planning in het systeem.


Als Bediende Administratief Logistieke Planning ben je verantwoordelijk voor:


Opvolging logistieke flow en planning:

  • Dagdagelijks controleren en opvolgen van de uit te voeren en uitgevoerde orders van de klanten (werden alle voertuigen aangebracht, zijn alle voertuigen van de dag voordien afgehandeld, opvolgen KPI’s…)

  • Dagdagelijks oplossen van logistieke problemen en/of deze rapporteren aan de VPC manager logistiek

  • Opvolgen van schade bestekken en aanlevering parts. Actualiseren van EDR


Administratie:

  • Correct afhandelen van alle input in het systeem

  • Administratief voorbereiden van VPC activiteiten , opzetten in Stdedit , opstellen van actiebladen en dossieroverzichten (d.i. de leidraad van wat er aan het voertuig moet gebeuren). Na de werkzaamheden controleren van de DSR’s en actiebladen

  • Assisteren bij opmaken van schadebestekken

  • Bestellen van vervangonderdelen

  • Werkuren personeel in OPLA systeem ingeven en kosten alloceren

  • Opmaak Next Day Planning, is aanvoer bespreken met de afdelingen en in Terminal Operating System ingeven


Communicatie:

  • Interne communicatie met verantwoordelijken om dagelijkse flow en capaciteit VPC activiteiten af te stemmen volgens de klantverwachtingen

  • Proactief informeren van CSE’s en VPC manager omtrent (mogelijke) problemen

  • Dagelijks communiceren met de schade expert en de verantwoordelijke van de repair afdeling



Profiel


De ideale Bediende Administratief Logistieke Planning:

  • Beschikt over een bachelor of A2 met ervaring met nadruk op logisch denkvermogen

  • Communiceert vlot in het Nederlands, Engels, (Frans)

  • Goede kennis MS Office, waarvan Excel grondig

  • Rijbewijs B

  • Leergierig



Aanbod


  • Vast contract van onbepaalde duur

  • Dagshift

  • Diverse opleidingsmogelijkheden

  • Hospitalisatieverzekering & Groepsverzekering

  • Maaltijdcheques/Ecocheques

  • Cafetariaplan



Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be



Comments


bottom of page