top of page

Assistent Workshop Manager

  • HR Consul
  • 15 mei
  • 2 minuten om te lezen

Assistent Workshop Manager | Zeebrugge #Voltijds #VasteJob

Zeebrugge, Vlaanderen, België


CLdN is een toonaangevende leverancier van geïntegreerde kade-tot-kade en deur-tot-deur logistieke oplossingen.


CLdN is opgericht in 1929 en zorgt voor betrouwbaar, kosteneffectief transport dat de belangrijkste economische gebieden van Europa met elkaar verbindt. Met 30 schepen en meer dan 200 afvaarten per week, biedt CLdN shortsea roll-on / roll-off (RoRo) verbindingen tussen het Europese continent, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Iberia en Scandinavië en biedt de laagste CO2-voetafdruk van alle West-Europese RoRo-operators. CLdN's vracht- en multimodale diensten hebben een Europabreed bereik door gebruik te maken van CLdN's uitgebreide netwerk van schepen, terminals en uitrusting. De 3.000 medewerkers van CLdN zorgen ervoor dat het bedrijf zijn missie kan vervullen: uitblinken als geïntegreerde aanbieder van maritieme verbindingen.


Functie


  • Je stuurt een team van ±40 technici aan, actief op verschillende werkplaatsen (trailers, containers, line-equipment, constructie).

  • Je coördineert interne en externe keuringen, schadeherstel en onderhoud van trailers en containers, in samenwerking met CLdN Cargo.

  • Beheren van de interne werkplaats je zorgt voor herstel, onderhoud en keuringen van line-equipment.

  • Werken aan verbeterprojecten en digitalisatie binnen verschillende afdelingen.

  • Je brengt administratieve processen en informatiestromen in kaart voor optimalisatie.

  • Je volgt keuringen en inspecties op van technische installaties.

  • Opstellen van offertes en staalontwerpen op met Autocad.

  • Je bent aanspreekpunt voor personeelsplanning, verlof, ziekte en werkverdeling.

  • Je maakt personeelsplanningen en analyseert personeelsbehoefte op korte en lange termijn.

  • Je beoordeelt schades en materiaalhergebruik in overleg met QHSE.

  • Je monitort kostprijs van werkorders en bedenkt alternatieven waar nodig.

  • Je voert beoordelingsgesprekken.

  • Je maakt efficiëntie-analyses van projecten en rapporteert aan het management.

  • Je beheert voorraadbeheer in samenwerking met de magazijnmedewerker.

  • Je verwerkt en volgt garantieaanvragen bij leveranciers op.


Profiel


  • Je hebt een bachelorsdiploma in werktuigbouwkunde of elektromechanica of gelijkgesteld aan 5 à 10 jaar werkervaring

  • Wij zien een eerste werkervaring als leidinggevende als een pluspunt

  • Je hebt bij voorkeur ervaring met lassen en elektriciteit (in mindere mate) om je team te ondersteunen

  • Je kan goed overweg met IT-programma’s zoals Microsoft Office (Excel) en ERP systemen

  • Kennis van Autocad of een ander technisch tekenprogramma (CAD) zien wij als een pluspunt

  • Je kan naast Nederlands ook goed Engels dit zowel gesproken als geschreven

  • Je bent bereid om 1 à 2 keer per kwartaal naar Nederland of Engeland te reizen voor korte periodes (1-3 dagen)

  • Je kan goed overweg met diverse culturen, gezien de grote van je team


Aanbod


  • Een stabiele multinational met een mooie toekomstvisie

  • Een voltijds, uitdagende job met autonomie en eigen verantwoordelijkheden

  • Een mooie verloning met extralegale voordelen zoals: maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, enz...

  • Een aangename werksfeer met enthousiaste collega’s

Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be

Comments


bottom of page