top of page

Allround administratief medewerker


Allround administratief medewerker | Regio Brugge

HR Consul . Regio Brugge, Vlaanderen, België


Al meer dan 25 jaar hebben we bij HR Consul als doel een langdurige samenwerking met onze partners. HR Consul biedt diensten aan op maat, van ondersteuning bij rekrutering tot het verzorgen van het volledige selectie- en onboarding proces. Vanuit expertise en uitgebreide kennis van sociale wetgeving adviseren en begeleiden we onze klanten. HR Consul ondersteunt bij het herdefiniëren van HR-gerelateerde processen en organisatiestructuur.


In het kader van verdere professionalisering is HR Consul op zoek naar een creatieve collega met zin voor initiatief en sterk administratief.



Doel van de functie:

  • Rekrutering en selectie

  • Onthaal, training en ontwikkeling

  • Breed pakket administratieve HR-gerelateerde taken

  • Sociale media : campagnes + up to date houden

  • Arbeids- en sociale wetgeving



Profiel:

  • Je beschikt bij voorkeur over een graduaat of bachelor opleiding, HR, communicatie, bedrijfsmanagement

  • Je hebt een goede kennis van MS Office / sociale media en staat open om nieuwe taken en vaardigheden te leren

  • Je bent administratief sterk

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels



Wij bieden:

  • Je komt terecht in een professionele werkomgeving;

  • Je kan rekenen op een leuke job met ondersteuning waar nodig, maar vooral veel vrijheid en ruimte voor persoonlijke input;

  • Deeltijdse functie (aantal uren in overleg)




Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar anje.Lagast@hrconsul.be



bottom of page