Hypotheekwinkel Brugge


Het dynamisch team van hypotheekwinkel Brugge zet zich dagelijks in de beste hypothecaire lening te vinden voor hun klanten. Ze vergelijken hypothecaire leningen bij 25 banken en ondersteunen de klant in elke fase van het aankoopproces en zelfs nadien. Hypothecaire raad, in mensentaal en helemaal gratis!
Door de aanhoudende groei van onze kantoren zoeken wij een administratief medewerker
(m/v)
Takenpakket:
Vlotte administratieve voorbereiding en afhandeling van dossiers in het kader van hypothecaire leningen
Documenten verzamelen ivm kredieten, nauwgezette opvolging dat dossiers compleet zijn
Vriendelijk onthaal van particuliere klanten, afspraken boeken
Nauwgezette opvolging en terugkoppeling. Informatie bezorgen aan alle stakeholders: klant, collega, maatschappij
Wie zoeken wij:
Je bent punctueel en volgt elk dossier tot in de puntjes op
Je bent sterk in administratie, werkt gestructureerd en precies.
Je hebt uitstekende communicatieve skills, goede kennis van het NL zowel gesproken als geschreven. Basiskennis van F/E is een troef.
Klant- en teamgericht
Je werkt vlot met MS-Office toepassingen
Je bent de rechterhand van de commercieel verantwoordelijke
Wat bieden wij:
Je kan rekenen op een mooie verloning, aangevuld met extralegale voordelen
Aangename werkomgeving binnen een team professionals dat zich wenst te versterken met een collega die ondersteuning kan bieden bij allerhande administratieve taken
Gezonde work-life balance staat centraal
Interne begeleiding en mogelijkheid tot het volgen van online opleidingen
Interesse?
Stuur je CV + korte motivatiebrief naar anje.lagast@hrconsul.be