Administratief Medewerker – ICT-helpdesk

ECS

Vacature Logistiek medewerker @ Flanders Road Services

ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo (Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland)en Novara (Italië ). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak.






Administratief Medewerker – ICT-helpdesk



Jouw rol & verantwoordelijkheden:

  • Je biedt administratieve ondersteuning aan het IT-beheerteam en rapporteert aan de Service Desk Manager.

  • Je staat in voor de bestelling van IT-hardware en -software, je toetst de aanvragen aan het budget en volgt de leveringen op.

  • Je volgt de facturatie van zowel bestellingen als ICT-contracten op en toetst deze aan het budget.

  • Je volgt lopende ICT-contracten, gsm/data-abonnementen, checklists en licenties open brengt ons tijdig op de hoogte van aanstaande verlengingen, opzeggingen, enz.

  • Je houdt de voorraad van benodigde IT-apparatuur bij.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de assets binnen ons IT-pakket.

  • Je volgt de interne inkoopprocedures op en zorgt ervoor dat de goedkeuringen worden uitgevoerd.

  • Je staat in voor de eerstelijnsondersteuning bij problemen die zich voordoen met toestellen en/of gebruikers in België.

  • Je takenpakket is eventueel uit te breiden met zowel procesmatige taken als simpele ICT-taken:

o Controle op tijd/juiste uitvoering van bepaalde tickets

o Gebruikersaccounts maken

o Schrijven van documentatie en handleidingen

o…


Jouw profiel:

De volgende eigenschappen omschrijven jou:


  • Middelbare school in een ICT-gerelateerde richting (oa boekhoud-informatica) of affiniteit met ICT

  • Deze functie vereist geen ervaring

  • Nauwkeurig en een wizard met cijfers

  • Interesse in computers en informatica. Jij bent de persoon die familie en vrienden soms om advies komen vragen. Je zou er dan ook graag dagelijks mee aan de slag willen.

  • Proactief

  • Oog voor orde, netheid en detail

  • Je neemt het initiatief om bij te dragen aan de dagelijkse ondersteuning van of door de IT-afdelingen

  • Nederlands en Engels: goed geschreven en gesproken

  • Je kan kunt eenvoudig werken met MS Office

  • Je communiceert vlot, zowel met klanten als collega's en je bent zeer servicegericht

Wat we aanbieden:

  • Fulltime contract

  • Interne training on the job

  • Je krijgt verantwoordelijkheden en bent betrokken

  • Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving

  • Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen.

Interesse in deze vacature?

Ben je geïnteresseerd in deze functie?

Neem dan contact op met anje.lagast@hrconsul.be Senior HR consultant