top of page

Administratief bediende mét pit voor de afdeling financiële administratie


Administratief bediende mét pit voor de afdeling financiële administratie | Brugge . #vastejob

ECS European Containers Ltd . Zeebrugge, Vlaanderen, België


ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht. ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo(Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokalemarktgerichte aanpak.



Administratief bediende mét pit voor de afdeling financiële administratie


Who are we looking for:

The PIP (Product Improvement Program) Procurement Analyst ensures the availability of PIP & Service kits, from PIP & Service kit and its components set-up until the kits are available in stock, to support Product Quality Team campaigns for product improvement, as well as Dealer & Customer Support actions.


Reporting to the AGCE Kits & PIP Planning & Follow-up Manager, he/she works in coordination with Global & Regional Parts Operations departments (PLC, Purchasing, Planning, Procurement, Costing, Pricing, Distribution, DPS, Inventory Management, Marketing) as well as with Product Quality Team, Dealer & Customer Support and PIP Office to ensure the PIP & Service kits availability and conduct all required actions.


Jouw rol & verantwoordelijkheden.:

  • Je maakt deel uit van een dynamisch team dat blijft streven naar mogelijke optimalisaties, in overeenstemming met de missie en visie van ECS

  • Je bent verantwoordelijk voor tijdige en correcte facturatie & data input en krijgt hiervoor de nodige interne opleiding en begeleiding

  • Je maakt onderscheid tussen de verschillende type facturaties

  • Je verwerkt de communicatie van onze klanten en leveranciers in de tms pakketten

  • Je onderhoudt hierbij een nauw contact met onze leveranciers en klanten en behandelt op een professionele manier hun opmerkingen en vragen.

  • Je schrikt er niet voor terug om met verschillende TMS pakketten flexibel en snel om te gaan.

  • Je gebruikt jouw hands on attitude om tot oplossingen met de klant en leverancier te komen en zo de service verder te verbeteren



Werkuren:

  • Kantooruren



Locatie:

  • Karveelstraat, Zeebrugge



Jouw profiel:

Je beschikt over onderstaande kwaliteiten:

  • Je weet van aanpakken

  • Je bent administratief sterk, correct en snel.

  • Je bent fulltime beschikbaar

  • Je hebt een algemene vorming hoger secundair onderwijs of gelijkgesteld, je eventuele ervaring in een administratieve functie is zeker een troef!

  • Je bent communicatief sterk en nauwkeurig

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels

  • Office programma’s zijn jou niet vreemd



Aanbod:

  • Interne opleiding on the job waarbij je dichte collega’s je helemaal bijpraten over de procedures en systemen van ECS.

  • Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid

  • Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving

  • Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen.

  • Mogelijkheid tot 1 à 2 dagen thuiswerk na de inwerkperiode van 6 maand.

  • Vast contract



Stel je kandidaat voor deze uitdaging!

Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be



bottom of page